Het Naturally Healthy & Slim online programma

WAAROM MEEDOEN?

Het Naturally Healthy & Slim programma is een uniek online programma waar jij leert om op een natuurlijke manier gezondere keuzes te maken.

Wat je eet en hoe je leeft, bepaalt hoe jij je voelt en daarom is mijn programma geschikt voor iedereen die op een gezonde manier blijvend gewicht wil verliezen.

Heb je alles al geprobeerd en wil je gezonder gaan leven, maar weet je niet hoe, dan is mijn online programma iets voor jou.

De meeste focussen op afvallen en dat levert een tijdelijk resultaat op. Een blijvend resultaat bereik je alleen wanneer je stapsgewijs leert om gezondere keuzes te maken. Een gezondere leefstijl wordt dan vanzelf je tweede natuur.

Wij zijn allemaal anders en daarom werkt een standaard dieet of programma niet of slechts tijdelijk.

Mijn programma wordt opmaat gemaakt en houdt rekening met jou huidige leefstijl (werk en privé), je wensen en jouw uiteindelijke doel.

Dit is de manier om op een natuurlijke manier te veranderen naar een gezondere leefstijl en blijvend gewicht te verliezen.

WAT GA JE LEREN EN WAAR GA IK JOU BIJ HELPEN?

  • Waarom voeding belangrijk voor je is:

Eten is niet alleen lekker en een sociaal gebeuren, maar het is ook de belangrijkste energie bron voor je lichaam. Je leert het verschil tussen vullen en voeden en wat dat met je lichaam doet.

  • Hoeveel jij moet eten en welke producten het beste bij jou passen:

Eet jij teveel of juist te weinig? Hoeveel je moet eten, verschilt per persoon. Koolhydraten, eiwitten en vetten zijn de belangrijke energie bronnen voor je lichaam. Welke voedingsmiddelen moet je eten en drinken en wat is voor jou de juiste verdeling. Geen dieet, maar gewoon eten wat bij jou past.

  • Stap voor stap gezondere keuzes maken:

Hoe je leeft en wat je eet heb je van kinds af aan geleerd. Wellicht heb jij je in de loop der jaren nog een aantal andere gewoontes aangeleerd en/of ben jij een lastige eter en lust jij niet alles. Het ontwikkelen van je smaak en het vaker kiezen voor gezonder lijkt ingewikkeld, maar is een kwestie van doen en dat lukt wanneer het op een natuurlijke en ongedwongen manier gebeurd.

  • Omgaan met stress en moeilijke momenten:

Eten is vaak een troost middel of een beloning. Je hebt verdriet en daarom mag jij wel een stuk taart of je hebt zo’n rotdag op het werk gehad en nu heb jij wel een wijntje verdient met een grote bak chips. Hoe ga je om met zo’n situatie en hoe doorbreek je gewoontes.

  • Je leert te luisteren naar je lichaam:

Vaak negeren wij de signalen van ons lichaam. Vermoeidheid, slecht slapen, overgewicht, migraine, overgangsklachten etcetera worden beïnvloed door wat je eet en hoe je leeft. Je leert de signalen te herkenen en ermee om te gaan, waardoor jij je fitter voelt en weer de regie over je lichaam hebt.

  • Meer bewegen:

We weten allemaal dat meer bewegen en sporten goed voor ons is, maar wat past er bij jou en hoe zet jij die eerste stap en zorg jij ervoor dat het ook in je dagelijkse ritme komt. 

  • Overwin je beperkte overtuigingen:

Er zijn honderden reden waarom (jij denkt dat) het jou niet lukt om gezonder te gaan eten en gezonder te gaan leven. Je werk, geen tijd, geen zin, te moeilijk, mijn partner of kinderen werken niet mee, ik kan niet koken, ik heb geen geld, ik lust geen groente. Ik leer je deze denkwijze te herkennen en hoe jij deze kan doorbreken, zodat jij je gezonder, gelukkiger en fitter voelt.

  • Nooit meer lijnen en toch blijvend je ideale gewicht behouden:

Door niet te focussen op afvallen, maar op het veranderen naar een gezondere leefstijl wordt het volgen van een dieet verleden tijd. Ik leer jou de 80-20 regel, zodat jij altijd geniet van lekker eten, ook tijdens vakantie en feestdagen, zonder in gewicht aan te komen.

  • Migraine voorkomen zonder medicijnen:

Dit is een apart programma van 8 weken. Meer informatie over het programma (hoe jij migraine voorkomt en verminderd).

HET RESULTAAT

  • Je bent afgevallen
  • Je voelt je fitter en gezonder
  • Je hebt meer energie
  • Je bloedsuikerspiegel is stabieler
  • Je stoelgang is beter
  • Je slaapt beter
  • Je kan omgaan met moeilijke momenten
  • Je kan weer genieten van lekker eten, zonder aan te komen
  • Je hebt geen honger meer en daardoor minder snoep en snack neigingen

PROGRAMMA INHOUD – DIT IS WAT JE KRIJGT

Week 1: We zijn gestart en jij leert vanaf deze week te genieten van lekker eten en drinken, hoe jij blijvend je ideale gewicht bereikt. Het einde van een tijdperk van diëten, hongerlijden en je in moeilijke bochten wringen is voorgoed voorbij.

We beginnen met een intake c.q. kennismakingsgesprek en na het gesprek ontvang je een uitgebreide analyse van je voeding en een plan van aanpak wat past bij jouw leefstijl en wensen. Mocht je geen gesprek willen, dan ontvang jij een formulier met vragen.

Week 2: Je ontvangt je eerste menu met uitleg over alles wat je moet weten over voldoende, gezond en gevarieerd eten. Je ontdekt wat jij het beste kan eten en hoe jij ervoor zorgt dat je stofwisseling optimaal werkt. Je merkt dat je in deze week meer energie krijgt en dat je verbranding verbeterd.

Week 3: Je leert alles over suiker, wat het doet met je lichaam, waarom het zo moeilijk is om met suiker te minderen en jij leert om “gezonder” om te gaan met suiker. Je merkt dat de eerste centimeters (buik en benen) verdwijnen.

Week 4: Wat wordt er verstaan onder voedzaam eten, is dat wel lekker en hoe herken jij het. Hoe past voedzaam eten in je drukke leven (zowel werk als privé) en wat is de 80-20 regel. Genieten van lekker eten en drinken, zonder aan te komen staat in deze week centraal.

Week 5: We gaan deze week meer focussen op bewegen en sporten. Wat past bij jou, welke manier van bewegen is het meest effectief en op de langere termijn ook vol te houden. Je leert waarom het belangrijk is om meer te bewegen, hoe jij sneller vet verliest en het belang van spieropbouw.

Week 6: Hoe ga je om met moeilijke momenten. Hoe herken je wat voor honger of trek jij hebt en hoe ga jij daarmee om. Je leert meer over omgaan met emoties en ook wat je dan het beste in zo’n situatie kan eten of drinken.

Week 7: Populaire diëten zoals koolhydraten arm eten, vasten en shakes. Wat houdt het in, wat is gezond, wat doet het met jouw lichaam en wat past het beste bij jou. Is er een verschil tussen langzame en snelle koolhydraten. Vet en light producten, waar moet je opletten en hoe helpen ze jou om je ideale gewicht te bereiken en te behouden.

Week 8: Meer groenten eten en vaker vegetarisch eten. Wat is een gezonde keuze, waar moet je opletten om de juiste vitamines en mineralen binnen te krijgen. Niet alleen uitleg, maar ook makkelijke en lekkere recepten staan in deze week centraal.

Week 9: Stress, slapen, ontspannen en meer vitaliteit. Hoe belangrijk is een goede nachtrust en ontspanning. Deze week focussen wij op meer vitaliteit en alles wat daarbij komt kijken. Hoe gaat het met je goede voornemens om meer te bewegen en te sporten (vervolg op week 5).

Week 10: Maak je eigen weekmenu. Waar bestaat een gezonde maaltijd uit, hoe zorg jij ervoor dat je voldoende, gezond en voedzaam blijft eten (ook na het volgen van het programma). Hoe pak jij de draad weer op, wanneer je een periode minder gezonde keuzes hebt maakt. We focussen deze week op gedragsverandering, bewustwording en een blijvende gezonde leefstijl.

Week 11: Motivatie! Wat ging er de afgelopen weken goed en wat kan beter. Lig jij nog in lijn met je oorspronkelijke doel. Je bent nu instaat om zelf verder te gaan en jij voelt je energieker en gezonder dan toen je begon met het programma. En een mooie bijkomstigheid: jij bent gewicht verloren

KORT SAMENGEVAT:

  • 8 weken persoonlijke en online begeleiding (nu met 3 weken extra),
  • 8 opmaat gemaakte weekmenu’s met ontbijt, lunch, diner en tussendoortjes,
  • De mogelijkheid om tussendoor vragen stellen,
  • Jij bepaalt het tempo,
  • Lid besloten Facebook groep 365 dagen gezonde leefstijl,
  • 2 coaching gesprekken van 30 minuten.

NIET GOED, GELD TERUG GARANTIE*

* Voorwaarden voor de niet goed, geld terug garantie:

Ik verlang van jou dat je actief meedoet en mijn adviezen en tips opvolgt.

ONLINE INSCHRIJVEN: JA, IK DOE MEE